Ik heb een fout gemaakt…

106 Comments
Print Friendly

.
We hadden het al een hele tijd geleden moeten doen, maar vorige week was het dan zover.
We hebben een start gemaakt met het segmenteren van onze mailinglijst in de twee eerste groepen – diegenen die de Business Bootcamp nog niet hebben gedaan (prospects) en diegenen die de Business Bootcamp wel heeft gedaan.

En vervolgens stuurden we 2 verschillende emails:

  • Eén naar de lijst met prospects met de vraag om oprechte feedback – waarom zij tot nog toe niet hebben deelgenomen  aan de Business Bootcamp.
  • De andere email ging naar jou (als Business Bootcamp deelnemer) met de vraag om jouw succesverhaal na de Business Bootcamp.

En dat was een grote fout.

Ja, ik weet dat je mogelijk beide versies van de email hebt ontvangen.
We hebben een aantal reacties ontvangen van Business Bootcamp deelnemers die het vervelend vonden dat we hen beide emails hadden gestuurd.

Maar dat is niet de fout die ik bedoel.
Dat gebeurde doordat we meerdere emailadressen van dezelfde persoon in ons systeem hebben. Het zal wat tijd kosten om dit op te schonen en je kunt ons hierbij helpen door ons te laten weten welk emailadres we niet meer moeten gebruiken.

Mijn fout was groter dan dat.

Ik nam je voor lief.

En dat spijt me.

In mijn wereld – ben jij mijn business partner.
Door de Business Bootcamp te doen heb je je commitment getoond aan je financiële, zakelijke en persoonlijke succes – en het is mijn doel om jou te helpen dit succes te bereiken.

En toch, in plaats van uit te zoeken wat JIJ nodig hebt en wenst, vroeg ik je om iets wat WIJ nodig hadden.
Wat een beginnersfout…

Er zijn drie redenen waarom ik je dit allemaal vertel:

  • Ten eerste verdien je mijn verontschuldigingen.
    Ik had beter moeten weten en ik had je beter moeten behandelen.
    Dus, nogmaals – het spijt me.
    Het was niet mijn eerste fout naar jou toe, en waarschijnlijk ook niet de laatste – maar ik ben me er beter bewust van, nu en voor de toekomst.
  • Ten tweede wil ik dat jij leert van mijn fout.
    Je hoeft niet van je eigen fouten te leren, als je van mijne kunt leren.
    Neem NOOIT je klanten voor lief.
    Zij kennen je al, waarderen je en vertrouwen je.
    Als je dat kwijt raakt, kan het een hele tijd duren voordat je deze relaties weer ‘gefixt’ hebt.
  • Ten derde, waarschijnlijk de belangrijkste: ik wil het corrigeren.
    Ik wil doen wat ik vorige week had moeten doen…

Dus, daar komt ie.

Wil je mij je oprechte feedback geven?

Misschien ben je sinds een paar maanden bij ons betrokken of misschien al vele jaren.
Misschien heb je alleen de Business Bootcamp gedaan of misschien alle programma’s die we ooit hebben gegeven.

In elk geval heb je je commitment aan je succes laten zien, en ik wil er voor je zijn in de toekomst.

Om dat te kunnen doen wil ik graag van je horen – hoe kunnen we je beter van dienst zijn?

  • Wat kunnen we meer doen of anders?
  • Wat moeten we minder doen of helemaal niet meer?
  • Hoe wil je dat we je behandelen, met je communiceren, je ondersteunen?

Dus, alsjeblieft, neem een moment de tijd en laat ons in het commentaarveld hieronder weten hoe we jou beter van dienst kunnen zijn.

Ik lees persoonlijk al je suggesties en ideeën en beantwoord ze ook zelf. Zo kunnen we een dialoog tot stand brengen, waardoor jij sneller je doelen zult bereiken.

Ik ben  me ervan bewust dat je tijd kostbaar is en toch hoop ik dat je een moment wilt nemen om in het commentaarveld hieronder jouw suggesties te plaatsen hoe wij je beter van dienst kunnen zijn.

Hartelijk dank voor je tijd en je support, Nisandeh

106 Comments

Show Full Comments :   
Filter Comments :    Order Comments :

  1. Dave de Lange

    5 stars
        (418 commentaren)   

    Hoi Nisandeh,

    Ik ben erg enthousiast over het Business Bootcamp. Vorig jaar ben ik twee keer geweest en wat ik hier geleerd heb, heeft mij in staat gesteld om mijn inkomen te doen stijgen. Bedankt daarvoor ! Eerlijk gezegd ben ik nog niet eens aan alles toe gekomen om te implementeren, dus dat belooft nog wat...
    Over het Busines Bootcamp heb ik dus niets dan lof en ik ben dan ook blij met de kaartjes die je hebt toegestuurd per post om reclame voor je te maken. Ik speelde zelf al met het idee om zoiets te maken om uit te kunnen delen, dus dat komt goed uit.
    Toch een puntje van kritiek op Open Circles: ik heb in het verleden meerdere malen vragen gesteld via e-mail waar nooit op gereageerd is. Dat heeft mij altijd verbaasd, want ik vind het niets voor jullie. Groetjes, Dave.
    Read less

    Hoi Nisandeh,

    Ik ben erg enthousiast over het Business Bootcamp. Vorig jaar ben ik twee keer geweest en wat ik hier geleerd heb, heeft mij in staat gesteld om mijn inkomen te
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Dave de Lange

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Bedankt Dave voor de warme woorden en de kritiek. We streven ernaar om elke e-mail die wij ontvangen te beantwoorden, maar schieten soms tekort. We testen nu een nieuwe ticket-systeem, dat hopelijk de meeste problemen zal oplossen. Dank je dat je ons op deze manier scherp houdt (trouwens, als je geen antwoord krijgt van het kantoor - neem dan direct contact met me op via LinkedIn - soms verdwijnen e-mails gewoon in cyberspace ...) Read less

      Bedankt Dave voor de warme woorden en de kritiek. We streven ernaar om elke e-mail die wij ontvangen te beantwoorden, maar schieten soms tekort. We testen nu een nieuwe ticket-systeem, dat hopelijk ... Read more

      Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

      reply to this comment

      • Dave de Lange

        5 stars
            (418 commentaren)   

        Hi Nisandeh,
        Aangezien je mij veel hebt geholpen, help ik jou ook graag om jezelf en je bedrijf te verbeteren. Bedankt voor de tip om contact te maken via LinkedIn.

        Het gaat mij er trouwens niet alleen maar om dat ik mijn vragen beantwoord krijg; het kan jou ook geld kosten...

        Eén van de dingen is namelijk dat ik vorig jaar in februari ook naar het Business Bootcamp ben geweest. Dit staat echter niet in jullie systeem en ik ben erachter gekomen dat de € 47 nooit is afgetrokken.
        En ik heb teveel van je gekregen vorig jaar (behalve wat ik geleerd heb in 2x de Business Bootcamp, ook nog gratis Elements of Success en Breakthrough To Success gevolgd) om dit niet te melden. Nu weet je het!
        Read less

        Hi Nisandeh,
        Aangezien je mij veel hebt geholpen, help ik jou ook graag om jezelf en je bedrijf te verbeteren. Bedankt voor de tip om contact te maken via LinkedIn.

        Het gaat
        ... Read more

        Ik heb een fout gemaakt… by Dave de Lange

        reply to this comment

  2. Annemieke van Duijn - Koot

    ik vind het prima zoals het gaat. soms wil ik de mails lezen, soms niet. ik kan dat zelf bepalen toch! ik ben niet iemand die overal in springt, wil mij dan ook niet bezwaard voelen als ik iets niet opvolg. een tip of zo. alles vrijblijvend voor mij.
    groetjes Annemieke
    Read less

    ik vind het prima zoals het gaat. soms wil ik de mails lezen, soms niet. ik kan dat zelf bepalen toch! ik ben niet iemand die overal in springt, wil mij dan ... Read more

    reply to this comment

  3. Helmy Kleinlugtenbeld

    3 stars
        (193 commentaren)   

    Beste Nisandeh,

    Allereerst een groot compliment voor jou en je team... wat een geweldige, energieke en praktische dagen verzorgen jullie voor alle deelnemers aan de Business Bootcamp. Echt super... ook de catering in Nieuwegein is hartstikke goed. Zelf kom ik uit de horeca en ik ben perfectionistisch aangelegd, neem van mij aan dat het goed is.
    In februari ben ik voor het eerst bij jullie geweest, dus die dubbele mail kwam niet bij mij. Dat je feedback vraagt vind ik een goede zaak, op deze manier kun je waardevolle informatie krijgen.

    Wat ik jammer vind is dat er erg vaak gereageerd wordt op jouw manier van zaken doen. Ieder bepaalt zijn eigen strategie en als die van jou inhoudt dat je elke week een mail stuurt is dat prima. Wie niet wil lezen gooit 't gewoon weg. Zo ging dat ook altijd met de mailings die ik voor ons restaurant naar de gasten stuurde. En als je dan een lekker menu mist of een goede prijs is dat je eigen schuld.

    Mooi om te zien in deze tijd dat er steeds meer ZZP-ers komen, iets wat mijn moeder 15 jaar geleden al zei."Het is belangrijk, zei ze dan, dat we [ondernemers] kunnen gaan werken met mensen die voor zichzelf werken en door hun werkhouding dus ook zelf meer werk aan moeten trekken. Dan zal er veel veranderen, want dan wordt iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen werk". Super toch, dat je als ondernemer zelf keuzes kunt maken en dus ook zelf mag bepalen hoe je je klanten benadert... of je veel of weinig mailt, Amerikaanse invloeden of wat dan ook gebruikt.

    Mij raakt het, in ieder geval. En mijn moeder ook... zij is degene die in februari bij de Business Bootcamp op de eerste rij zat en geen Engels verstaat. Ze leest haar mail sindsdien 2 keer per dag en attendeert mij erop als ik me laat afleiden door mail of telefoon. En dat terwijl zij het niet heeft verstaan!!!

    Dat werkt... en wat nog meer? De uitleg over een Remarkable product heeft me aan het denken gezet en dat stuk is nu 'under construction'. Dat je voorbeelden en ervaringen deelt uit je persoonlijke leven spreekt me erg aan. Dat blijft hangen. Het voorbeeld wat je hierboven geeft van het leren zwemmen, precies hetzelfde. 20 Jaar heb ik in de horeca gezeten waarvan 11 jaar als zelfstandig ondernemer en ik heb me vaak afgevraagd waar het 'mis' ging. Uiteraard hebben we veel fouten gemaakt en daarvan geleerd, dingen verbeterd. Toch, uit alles wat jij vertelde op de Business Bootcamp haalde ik informatie die me nu ontroert. Ons concept was goed, we hadden een Remarkable product, we gingen goed om met het stellen van doelen, strategie bepalen, plannen en implementeren. Het enige dat eraan schortte was 'MINDSET'. Met de beslissing de zaak te verkopen was ik daar voor mezelf uit dat dat niet klopte. Toch knaagde er nog de hele tijd iets, tot in februari. Ik ben je erg dankbaar voor het geven van dat inzicht.

    Ik denk dat jullie sterk zijn in het werken met de 6 menselijke behoeften waar Anthony Robbins ook over praat. Jullie bieden ze allemaal en dat is heel knap. Duidelijke info, verrassende effecten, veel connecten en verbinding aangaan, mensen speciale én persoonlijke aandacht geven, ontwikkeling bieden voor persoon en bedrijf en ook nog de mogelijkheid bieden bij te dragen aan het grote geheel. Ik kan alleen zeggen... PETJE AF!

    Keep up the good work!!
    Big Hug,
    Helmy Kleinlugtenbeld

    P.S. Mijn man komt me net welterusten zeggen en verheugt zich op ons etentje van a.s. zondag. En we bestellen geen kip!! Ja, die werkt dus ook.
    Read less

    Beste Nisandeh,

    Allereerst een groot compliment voor jou en je team... wat een geweldige, energieke en praktische dagen verzorgen jullie voor alle deelnemers aan de Business Bootcamp. Echt super... ook de catering
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Helmy Kleinlugtenbeld

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Heerlijk om te lezen Helmy, hartelijk dank voor het delen.
      Je hebt gelijk, natuurlijk, degenen die elke week willen lezen zullen dit doen, degenen die dat niet willen- zal het ook niet doen.
      Maar zou graag willen weten wat mijn studenten willen en nodig hebben. Dus ... dan vraag ik het...
      Read less

      Heerlijk om te lezen Helmy, hartelijk dank voor het delen.
      Je hebt gelijk, natuurlijk, degenen die elke week willen lezen zullen dit doen, degenen die dat niet willen- zal het ook niet
      ... Read more

      reply to this comment

  4. Henk van der Wijk

    1 stars
        (42 commentaren)   

    Hi Nisandeh,

    With what you call "a mistake" you succeed in creating a lot of response! This despite the circumstance that (at least) I do not understand the meaning of the key sentence in your message: "Ik nam je voor lief".
    Then your requests and I will limit myself to the final one (behandelen, communiceren, ondersteunen):
    you treat me the way a customer wants to be treated. I am sure you treat me fair and with respect (which, in this world, is not a given!) Although I have to pay a lot of money for your trainings, my feeling is that I receive more value than what I pay for. You give me the feeling that you do your utmost to satisfy your customers and that you care. Although I am just a customer, you (that includes the team) give me the feeling that I belong to the Open Circles family. From a marketing point of view, this is an extraordinary achievement. So for treatment your score is 100%, you cannot do better.
    I am happy with the way O.C. communicates. There is always something new and most of the time the news is interesting to me. I do like the discussions. Just sometimes (and this time is an excellent example) you make things too complicated.
    How can you improve your supporting me? I assume this is a request to come up with ideas for the O.C. product-development department. In my marketing education, I learnt there are four strategies to expand:
    1. more of the same product to existing customers
    2. a new product to existing customers
    3. the same product to new customers
    4. a new product to new customers
    1 is not applicable here, 3 and 4 are your decision and have nothing to do with me. Which leaves 2. With so many Open Circles students, I think they could be each others preferred suppliers. But there is no good tool to find eachother. Maybe you could organize that.
    Read less

    Hi Nisandeh,

    With what you call "a mistake" you succeed in creating a lot of response! This despite the circumstance that (at least) I do not understand the meaning of the key
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Henk van der Wijk

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Thanks Henk for the feedback and warm words.
      I guess you followed almost every program we had in the last few years, and with your business experience - it's wonderful to get your perspective.

      About "just a customer" - I don't believe in that.
      Although we have now very big groups, and it's hard to remember everyone's name and face, I still want to get to know my students.
      I enjoy meeting them and the more I meet a student, the more he or she becomes part of my "Open Circles Family".

      I guess this concept is hard to swallow for most people, because there are not a lot of companies that do it.
      However, I guess I still didn't get used to the fact that we're a "company".
      I still see myself as this guy that loves to share what he learned, and if people actually listen - that's more than enough for me.
      The fact that thousands of people come and pay to hear me sharing my life - is still a wonderful mystery to me (I must have done something good to deserve this... :) )

      About your suggestion to help our students connect with each other - I think it's a great idea, and we have a couple of ideas how to implement this.
      I'll contact you when we'll have more clarity to brainstorm together...
      Read less

      Thanks Henk for the feedback and warm words.
      I guess you followed almost every program we had in the last few years, and with your business experience - it's wonderful to get
      ... Read more

      Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

      reply to this comment

  5. Rolf Eikenhout

    Hallo Nisandeh.

    We genieten nog steeds na van de Business Bootcamp die we hebben gevolgd. Klasse.
    Maar om voor een vergissing zo 'diep door het stof te gaan' vind ik zwaar overdreven en krijg er een beetje jeuk van.
    Gewoon sorry, vergissing, was genoeg geweest.

    Succes en hartelijke groeten

    Rolf Eikenhout
    Read less

    Hallo Nisandeh.

    We genieten nog steeds na van de Business Bootcamp die we hebben gevolgd. Klasse.
    Maar om voor een vergissing zo 'diep door het stof te gaan' vind ik zwaar overdreven
    ... Read more

    reply to this comment

  6. Liesbeth van der Veen

    Ik ben uiterst tevreden over de Business Bootcamp en ook over het netwerkseminar dat ik ooit gevolgd heb. Ik heb tijdens deze bijeenkomsten interessante en nuttige informatie opgedaan die zeker bijdraagt aan mijn verdere ondernemersactiviteiten.
    tevens ben ik tevreden over de e-mail-communicatie.
    Ik vind dat ik prima word behandeld en heb op dit moment dan ook geen verbeter-suggesties.
    Read less

    Ik ben uiterst tevreden over de Business Bootcamp en ook over het netwerkseminar dat ik ooit gevolgd heb. Ik heb tijdens deze bijeenkomsten interessante en nuttige informatie opgedaan die zeker bijdraagt aan ... Read more

    reply to this comment

  7. Maja van der Zijden

    2 stars
        (134 commentaren)   

    Hi Nisandeh
    You don't have to say sorry, I did not reconise it as a mistake
    To start a dialogue about the services of Open Circles seems a beautifull idea, open questions and we react.
    I have a little thing I did not like, there was a invitation for a introduction 'write a book in 28 days' without special conditions/restricstions.
    Later I heard that I could only join if I booked for the the training. I was not amused
    Then later I received a mail that I booked for a Business Bootcamp which I did not do. hat I don"t like at all
    Read less

    Hi Nisandeh
    You don't have to say sorry, I did not reconise it as a mistake
    To start a dialogue about the services of Open Circles seems a beautifull idea, open questions
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Maja van der Zijden

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Thanks Maja for the feedback.
      To answer your points - about the Write Your Book information seminar - it wasn't that you were not allowed to join, it simply was the last information seminar for the last Write Your Book course, and we wanted to have only those that were serious about writing a book. However, our communication was harsh and unfriendly and I'm sorry for that. Sometimes one line of explanation can go a long way, and we didn't have it.
      About the confirmation email for the Business Bootcamp - I don't really know how that happened.
      If you could send us to office@opencircles.nl with an explanation of the issue, we'll take a look at that.
      In any case, it shouldn't happen, but our system was new and a little unstable for a while, so maybe something went wrong.
      Thanks again for the feedback and hope to meet you soon, Nisandeh
      Read less

      Thanks Maja for the feedback.
      To answer your points - about the Write Your Book information seminar - it wasn't that you were not allowed to join, it simply was the last
      ... Read more

      Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

      reply to this comment

  8. Ada Gussinklo

    0 stars
        (14 commentaren)   

    Dank je Nisandeh,
    Een fantastische marketingactie!
    Zo leren we allemaal weer van elkaar!
    Vriendelijke groet,
    Ada
    Read less

    Dank je Nisandeh,
    Een fantastische marketingactie!
    Zo leren we allemaal weer van elkaar!
    Vriendelijke groet,
    Ada
    ... Read more

    reply to this comment

  9. Marita Posthumus

    Beste Nisandeh,

    Ik hoop nog vele mails van je te ontvangen omdat ze altijd wel iets met me doen, me ergens bewust van maken.
    Daarbij voel ik me gezien door de wijze waarop je jouw "fout' communiceert. Je durft je kwetsbaar op te stellen en toont hiermee voor mij aan, dat je waarde hecht aan relatie-opbouw en partners serieus neemt.

    Mijn 1e Business Bootcamp was in september en ik kom graag weer in april,
    Mijn grootste succes is dat ik me nu naast vrijheid en mijn passie, ook focus op geld en iets willen bijdragen aan deze wereld.
    Read less

    Beste Nisandeh,

    Ik hoop nog vele mails van je te ontvangen omdat ze altijd wel iets met me doen, me ergens bewust van maken.
    Daarbij voel ik me gezien door de wijze
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Marita Posthumus

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Ik waardeer je bevestiging Marita, maar je weet - het is niet echt een kwestie van durf.
      Ik ben echt gepassioneerd over wat ik doe, en omdat ik heel actief ben, heb ik de neiging om veel fouten te maken.
      Het is niet dat ik ervan geniet om ze te maken, het is gewoon dat ik bereid ben om ze te maken om te groeien en te verbeteren.
      En hoewel het niet altijd leuk is om een aantal feedbacks, het is een prachtige kans om beter te worden.
      Read less

      Ik waardeer je bevestiging Marita, maar je weet - het is niet echt een kwestie van durf.
      Ik ben echt gepassioneerd over wat ik doe, en omdat ik heel actief ben, heb
      ... Read more

      Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

      reply to this comment

  10. Jacoline Steegstra

    2 stars
        (81 commentaren)   

    Dear Nisandeh. Being a perfectionist, one of the main lessons I learned from you is to make as many mistakes as possible in the shortest time possible. Also you taught us to get over being a perfectionist. Valuable lessons. I am now willing to make mistakes and am more forgiving to myself and others. Therefore: don't be to harsh on yourself. It is always good to hear from you and Open Circles. And to those that are irritated by the amount of mails or the frequency: there is this button on the keyboard, mostly on the right side that says: delete :-) Read less

    Dear Nisandeh. Being a perfectionist, one of the main lessons I learned from you is to make as many mistakes as possible in the shortest time possible. Also you taught us to ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Jacoline Steegstra

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Thanks Jacoline for the reminder, but you know - I'm not harsh on myself.
      I just realized that I should have treated you better, so I admit it, apologize and hopefully get a lesson across.
      I like this quote form Alfred Adler, “What do you first do when you learn to swim? You make mistakes, do you not? And what happens? You make other mistakes, and when you have made all the mistakes you possibly can without drowning - and some of them many times over - what do you find? That you can swim? Well - life is just the same as learning to swim! Do not be afraid of making mistakes, for there is no other way of learning how to live!”
      Read less

      Thanks Jacoline for the reminder, but you know - I'm not harsh on myself.
      I just realized that I should have treated you better, so I admit it, apologize and hopefully get
      ... Read more

      Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

      reply to this comment

  11. Nadja Benschop

    0 stars
        (13 commentaren)   

    Hi Nisandeh,

    thank you for your appologies, it's well taken and I will definitely think again before taking my clients for granted! A valuable lesson.
    Unfortunately, your mistake went totaly oblivious to me, as I have stopped reading your emails some time ago.
    Eventhough I believe in your system of providing value 9 and I do the same), the emails come too frequently fo rmy taste leaving me feeling frustrated about not managing to read them.
    This is a shame, as I think the system would be more effective if the frequency of the emails would be halved. This way I would not feel bombarded by emails and I would actually take the time to read them once in a while.
    I sincerely mean this as constructive criticism. Hope this helps!

    Love, Nadja
    Read less

    Hi Nisandeh,

    thank you for your appologies, it's well taken and I will definitely think again before taking my clients for granted! A valuable lesson.
    Unfortunately, your mistake went totaly oblivious to
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Nadja Benschop

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Thanks Nadja. It seems that some people want to get emails 4 times a month, some twice, some once, and some only when there's a major announcement.
      Unfortunately, our system can't handle these personal preference.
      At the end, everyone reads the subject line and make a decision - is that interesting enough for me to open and spend 3 minutes on.

      From my side though, I think it's a shame.
      I do whatever I can to share my knowledge and experience in short bits once a week. It should take only 3-4 minutes to read the article, and even if only once in a while you find an insight that can bring you one more client, isn't it worth dedicating these few minutes per week?

      In any case, thank you for opening this email and taking the time to post your feedback.
      At the end, I'm writing for you, not for me (I already know it :) ) - so if I don't reach you - there's something I better correct, or simply drop the effort...
      Read less

      Thanks Nadja. It seems that some people want to get emails 4 times a month, some twice, some once, and some only when there's a major announcement.
      Unfortunately, our system can't handle these
      ... Read more

      Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

      reply to this comment

  12. Django Blok

    1 stars
        (44 commentaren)   

    Hi Nisandeh,

    Nog een klein puntje wat je kan verbeteren aan je website. Het is maar klein, maar zorgt bij mij toch voor veel ergernissen.
    Er zit een foutje in het reactieformulier. De velden worden elke keer leeggemaakt als ze opnieuw de focus krijgen. (Dit zou alleen moeten gebeuren als er nog niks in het veld is ingevuld)
    Klinkt misschien een beetje technisch, maar als ik een reactie heb getypt, en ik vul daarna mijn naam in, vervolgens klik ik weer op het reactieveld om nog iets te wijzigen, wordt het veld gewist en kan ik helemaal opnieuw beginnen. ;-/

    Is een klein foutje, maar roept wel negatieve emoties op. Bovendien ben je misschien wel reacties misgelopen omdat mensen vervolgens afhaken.

    Hartelijke groet,

    Django
    Read less

    Hi Nisandeh,

    Nog een klein puntje wat je kan verbeteren aan je website. Het is maar klein, maar zorgt bij mij toch voor veel ergernissen.
    Er zit een foutje in het reactieformulier.
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Django Blok

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Bedankt Django,
      We zijn ons bewust van dit probleem, maar hebben hier nog geen oplossing voor gevonden.
      Het gebeurt niet met elke browser, en het lijkt een conflict tussen WordPress en de template die we gebruiken - dat het in sommige browsers ontstaat.
      We zijn er op zoek naar en hopen het snel op te lossen.
      Read less

      Bedankt Django,
      We zijn ons bewust van dit probleem, maar hebben hier nog geen oplossing voor gevonden.
      Het gebeurt niet met elke browser, en het lijkt een conflict tussen WordPress en de
      ... Read more

      reply to this comment

  13. Django Blok

    1 stars
        (44 commentaren)   

    Hoi Nisandeh,

    Je excuses zijn geaccepteerd wat mij betreft. Ik vond dit eerlijk gezegd niet zo'n storende fout, ik heb zelf toch blijkbaar verschillende adressen achtergelaten.
    Ik was al wel verbaasd over één van je opmerkingen op het social media secrets seminar waaruit ik opmaakte dat je de regelgeving rond verzamelen van emailadressen niet zo serieus nam. (Het was iets in de trand van "kleine/startende ondernemers hoeven de richtlijnen niet zo strict te nemen")
    Ik begrijp uit je opmerkingen dat je je leven gaat beteren.
    We leven in het tijdperk van de strijd om de aandacht waarin het steeds lastiger wordt om op te vallen tussen alle andere aandachtstrekkers. Ontvangers gaan daar ook steeds losser mee om, en zullen ook steeds makkelijker een mail als spam markeren. Het is essentieel om ervoor te zorgen dat dat percentage niet te hoog wordt, want je zult boven de 1% al op je vingers worden getikt door je mailprovider. Als je gebruik maakt van een externe dienst kan dat wel eens betekenen dat je ook geen toegang meer krijgt tot je opgebouwde mailinglijst!
    Dus zorg ervoor dat je er zeker van bent dat de mensen op je lijst ook echt mailings van je willen ontvangen.
    Read less

    Hoi Nisandeh,

    Je excuses zijn geaccepteerd wat mij betreft. Ik vond dit eerlijk gezegd niet zo'n storende fout, ik heb zelf toch blijkbaar verschillende adressen achtergelaten.
    Ik was al wel verbaasd over éé
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Django Blok

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Bedankt Django voor je feedback.
      Ik begrijp jou punt, de meeste mensen zouden het eens zijn met jou standpunt (de wet is zeker aan je zijde).
      Echter, ik heb mijn eigen standpunt, en heb een andere definitie van spam.

      Ik haat Spam zoals iedereen - maar als iemand ervoor kiest om mij zijn e-mailadres door te geven om een waardevol rapport, video, audio techniek, etc ... te downloaden. Dan neem ik aan dat deze persoon geïnteresseerd is in de waarde die ik lever, dus blijf ik leveren tot de persoon zich hiervoor afmeldt.

      Nogmaals, ik vraag je niet om mijn standpunt te accepteren, maar zoals je weet – ik geef les in wat ik zelf heb ervaren.
      En zoals altijd, ik herinner je "je hoeft niet te geloven wat ik zeg" het is gewoon op mijn manier ...
      Read less

      Bedankt Django voor je feedback.
      Ik begrijp jou punt, de meeste mensen zouden het eens zijn met jou standpunt (de wet is zeker aan je zijde).
      Echter, ik heb mijn eigen standpunt,
      ... Read more

      Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

      reply to this comment

  14. Els Kleingeld

    0 stars
        (9 commentaren)   

    Beste Nisandeh,

    Ik denk dat je nog een fout gemaakt hebt Zo kunnen er externe factoren zijn die er toe leiden dat je na het volgen van Business Bootcamp niet succesvol wordt. Zo kwamen veel coaches die gericht zijn op de begeleiding van mensen richting werk in 2010 in de problemen toen een van de grootste opdrachtgevers, het UWV, de financiële kraan dichtdraaide omdat het budget voor dat jaar al op was. En dit jaar krijgen diezelfde coaches bijna geen geld meer van de gemeenten omdat de rijksoverheid ook op hun budget gekort heeft. Ik ben erg benieuwd naar jouw opvattingen over de wijze waarop je deze problemen tackelt...
    Read less

    Beste Nisandeh,

    Ik denk dat je nog een fout gemaakt hebt Zo kunnen er externe factoren zijn die er toe leiden dat je na het volgen van Business Bootcamp niet succesvol wordt.
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Els Kleingeld

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Hallo Els, Ik zie eigenlijk geen problemen op dit moment -alleen kansen.
      Ik deel in de Business Bootcamp en in de Master Entrepreneur het belang van differentiëren van jezelf ten opzichte van de rest, en het idee van het vinden van de juiste klanten.

      Ook, als gevolg van de financiële 'crisis' - bijna elke bedrijf moet zijn businessmodel veranderen om te overleven en te slagen.
      En naar mijn mening is deze verandering permanent.
      Zelfs wanneer de economie weer zal stuiteren - je zult niet in staat zijn om zaken te doen zoals je in het verleden deed .

      In Nederland, weet ik niet niemand, behalve Open Circles die eigenaren van kleine bedrijven het nieuwe business model leert
      Maar natuurlijk zullen degenen er altijd zijn die liever wachten en hopen ...
      Read less

      Hallo Els, Ik zie eigenlijk geen problemen op dit moment -alleen kansen.
      Ik deel in de Business Bootcamp en in de Master Entrepreneur het belang van differentiëren van jezelf ten opzichte
      ... Read more

      Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

      reply to this comment

  15. Maria Hooijman-Peelen

    Dag Nisandeh,

    Direct heeft Business Bootcamp me opgeleverd kennis en inzicht te krijgen in de wereld van zakendoen en vooral te beseffen hoe snel iets kan gaan.
    Die snelheid riep zowel weerstand als actiebereidheid op. Weerzin en enthousiasme.Hoe dan ook eigenlijk zou ik het allemaal nog een keer over willen doen om de essentie van de dingen die je vertelde nog beter tot me door te laten dringen.
    De verwarring maakt nu plaats voor heldere inzichten die nu al hele belangrijke gebeurtenissen in mijn leven in gang gezet hebben


    Maria.
    Read less

    Dag Nisandeh,

    Direct heeft Business Bootcamp me opgeleverd kennis en inzicht te krijgen in de wereld van zakendoen en vooral te beseffen hoe snel iets kan gaan.
    Die snelheid riep zowel weerstand
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Maria Hooijman-Peelen

    reply to this comment

  16. Misha Benschop

    0 stars
        (6 commentaren)   

    Foutje? Briliant you mean. I was out of the loop, and now back again. So, well done. Must admit it's not my style but then again if the results show it works, who am I to slag it of.
    I loved Business Bootcamp and aim to follow Financial Freedom and Master Entrepreneur. There just aren't enough hours in the day to raise 2 kids, hold a job and have great plans. So see you soon when I'm ready....
    Misha
    Read less

    Foutje? Briliant you mean. I was out of the loop, and now back again. So, well done. Must admit it's not my style but then again if the results show it works, ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Misha Benschop

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Funny isn't it Misha.
      Deliver value every week and people ignore it, tell them you made a mistake and everyone open their email.
      That wasn't my purpose, but I'm happy to get you back in the loop.

      I know what you mean with all the other obligations and time constraints.
      One tip though, if you're still holding a job and not planning on starting a business, then you shouldn't consider the Master Entrepreneur.
      Just focus on Financial Freedom Intensive, which is one weekend that will turn your life around...
      Read less

      Funny isn't it Misha.
      Deliver value every week and people ignore it, tell them you made a mistake and everyone open their email.
      That wasn't my purpose, but I'm happy to get
      ... Read more

      Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

      reply to this comment

      • Misha Benschop

        0 stars
            (6 commentaren)   

        Hi Nisandeh,
        thanks for your reply. I actually have a business set up. Because of my life choices (Single mom, 2 kids, morgage...) keeping my job gives me the financial security I apparently need/obviously lack the Rich People's mentality that I can quit my job and succeed. This leaves me with 1 day in 2 weeks for my business and not enough energy and focus to make my business grow as well. Although I know that I have what it takes and there is market for my Expat Culture Training. Seem to be stuck in a vicious cycle and I don't know how to get out of it. My conclusion so far is to wait a few years till the kids are less dependent and keep at a steady but slow pace at my business. Do you have any idea's how to attack this 'problem'? Would appreciate your feed-back,
        Misha
        Read less

        Hi Nisandeh,
        thanks for your reply. I actually have a business set up. Because of my life choices (Single mom, 2 kids, morgage...) keeping my job gives me the financial security I apparently
        ... Read more

        Ik heb een fout gemaakt… by Misha Benschop

        reply to this comment

  17. Rhea Vincent

    Dear Nisandeh,
    I am touched by your precision. And your daring to be vulnerable.
    I could not really, immediately after the Business Bootcamp, say anything about a successtory because there was no such story to tell YET.
    So, it would be more efficient to ask Business Bootcampers a few weeks láter about the effect the Business Bootcamp had.
    As a matter of fact, it did give me an enormous boost , it clarified the path I want to take and , yes, I have my first 'klus' . With a group of friends ( also ex-bootcampers) we are stimulating each other inventing financial freedom plans.

    By the way, I could use a few more tickets as I am encouraging lots of people to go to a Business Bootcamp. Can you send them to me? Slindewaterstraat 40. 7203 GS Zutphen. Thanks.

    Bye, thanks for you availablitity.

    Rhea Vincent
    Read less

    Dear Nisandeh,
    I am touched by your precision. And your daring to be vulnerable.
    I could not really, immediately after the Business Bootcamp, say anything about a successtory because there was no
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Rhea Vincent

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Thanks Rhea for the feedback, and your tickets are on the way... Read less

      Thanks Rhea for the feedback, and your tickets are on the way...... Read more

      reply to this comment

  18. Jane Haridat

    0 stars
        (14 commentaren)   

    Beste Nisandeh,
    Dank voor je eerlijke informatie.

    Als je mij jouw businesspartner noemt, dan mag je mij gerust vragen om wat jij/jullie nodig hebben om je service te verbeteren.
    Dat woord partner zegt het al. Ik vertel jou wat ik nodig heb en jij vraagt mij wat jij nodig hebt. Hoe kun je anders partners zijn?
    Het gaat om een win win situatie, anders is de een alleen aan het leren en de ander alleen aan het teachen. Zoals je al zei: "de Business Bootcamp is om te doen en niet alleen om te leren.

    So concerning your excuses: STOP IT!! If you really see my as your businesspartner, than treat me like a real one by telling me what you need from me!!

    Je krijgt dit van mij terug. Als jouw businesspartner moet ik dit tegen je zeggen. Als dit is wat je nu nodig hebt, dan krijg je dat van mij terug.

    Wat je mij tot nu hebt gestuurd via de mail of wat ik tijdens de Business Bootcamp heb geleerd kan ik gebruiken.
    De tweede Business Bootcamp was voor mij rustiger omdat ik heel bewust deze keer, terwijl ik naar jou en anderen luisterde, bezig ben geweest om mijn bedrijfsveranderingen en alle stappen die ik gezet heb na de eerste Business Bootcamp te evalueren. En te kijken naar hoe ik dingen nog beter kan doen, welke tip ik nu anders kan gaan inzetten etc. etc. Ik ben de diepte ingegaan zowel wat de theorie/oefeningen als wat de praktijk betreft. Die twee ben ik beter met elkaar gaan matchen. En nu ben ik druk aan de gang om de nieuwe inzichten te implementeren.

    Ik heb niet zoveel genetwerkt, beter nog: ik ben bewuster contacten gaan leggen en gaan inzetten. Dat levert nu meer op. Ik heb nu afspraken staan voor een nadere persoonlijke kennismaking o.a. in Assen. Deze keer focus ik mij meer op het creeren van win winsituaties door te kijken hoe expertises elkaar kunnen aanvullen. Ik vraag wat anderen ervan vinden en maak dan een afspraak om verder te praten.

    Ik ben deze tweede keer selectiever geweest in mijn reacties omdat ik nu de tijd gebruik om de reacties te lezen en de informatie die ik nu kan gebruiken toe te passen. Ook dit is effectiever omgaan met mijn tijd en energie.

    Ik kan ook een voorbeeld geven van een concrete toepassing, een klein succes misschien.
    Ik heb vorige week aan een mogelijke opdrachtgever gevraagd wat hij ervoor over had om meer stabiele kwaliteit in zijn organisaties te krijgen. Ik heb dit gedaan omdat ik betaald wil worden voor wat ik waard ben.
    Ik heb jouw advies om niet als eerste een prijs te noemen opgevolgd. Ik wacht de reactie van het bedrijf af en ga dan reageren. Ik heb vaak mijn prijs genoemd, en in sommige gevallen echt te weinig gevraagd.
    Ik weet nog niet wat hier de uitkomst van zal zijn, ik hoor het op het eind van de week.
    Maar feit is dat ik nu met veel meer vertrouwen aan tafel zit met prospects. Met de juiste mindset. Dat vind ik al een overwinning. En ik focus mij op de voordelen voor de ander. Dat geef ik helder weer. Deze prospect noemde hierna zelf nog meer voordelen op als hij met mij in zee zou gaan.

    Ik heb ook gewerkt aan een onderliggende saboterende overtuiging met betrekking tot overvloed.
    Ik had angst voor tekorten. Ik heb steeds het verlangen gehad om in overvloed te leven en heb dit ook verankerd. Door de ondermijnende angst voor tekort en de daarbij horende gedachten, creeerde ik steeds tekorten in plaats van de overvloed.
    Dus kreeg overvloed geen kans. Ik zat te schrijven over mijn angsten toen opeens glashelder werd waar mijn overgenomen angst vandaan kwam. Uit een familietraditie waarin familieleden steeds bang waren voor het leven in tekorten. Dat heb ik overgenomen en altijd geleefd.
    Ik ben in deze pijn en angst gaan "zitten", heb even flink gehuild en toen afscheid ervan genomen. Deze angst/overtuiging had zijn dienst bewezen en mocht nu vertrekken. Ik heb de lijn van familie waar het uit voortkwam ook bedankt en toen kwamen in energievorm allemaal gouden stukken, gouden munten uit de hemel vallen en natuurlijk heb ik beide handen wijd open gespreid en heb alleen maar ontvangen, in dankbaarheid. Partytime!!!

    Ik zeg elke dag tegen mijzelf: " vandaag creeer ik vanuit vertrouwen en geloof. En ik ontvang."

    Ik heb meer vertrouwen in de toekomst Nisandeh. Dank voor je support in deze. En ik kijk uit naar de Master Entrepeneur op 1 april.
    Read less

    Beste Nisandeh,
    Dank voor je eerlijke informatie.

    Als je mij jouw businesspartner noemt, dan mag je mij gerust vragen om wat jij/jullie nodig hebben om je service te verbeteren.
    Dat woord
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Jane Haridat

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Dank je voor het delen Jane.
      Op een of ander manier, is dat waar ik naar op zoek ben.
      Een dialoog. Een uitwisseling. Om van jullie te leren wat werkt en wat niet werkt.

      Omdat we veel zakelijk spreken - vergeten veel mensen dat elk bedrijf gewoon een groep mensen van mensen is.
      En als een van deze mensen hou ik ervan om te connecten.Dus dank je voor het connecten en tot ziens, Nisandeh
      Read less

      Dank je voor het delen Jane.
      Op een of ander manier, is dat waar ik naar op zoek ben.
      Een dialoog. Een uitwisseling. Om van jullie te leren wat werkt en wat
      ... Read more

      reply to this comment

  19. Agnes Meijs

    1 stars
        (42 commentaren)   

    Complimenten voor de aandacht om het energie niveau hoog te houden. Bij het Business Bootcamp slaag je daar beter in dan bij de korte seminars, daar ga je te lang ononderbroken door, te weinig oppeppers, wel veel goede info en veel neutraler!

    Ik mis vooral genoeg lucht en daglicht!
    Read less

    Complimenten voor de aandacht om het energie niveau hoog te houden. Bij het Business Bootcamp slaag je daar beter in dan bij de korte seminars, daar ga je te lang ononderbroken door, ... Read more

    reply to this comment

  20. Rita Kramps-Blöte

    0 stars
        (4 commentaren)   

    Sprankelend, informatief en plezierig jullie post te lezen, ik ontvang het graag.

    Hartelijke groet, Rita Kramps-Blöte
    Read less

    Sprankelend, informatief en plezierig jullie post te lezen, ik ontvang het graag.

    Hartelijke groet, Rita Kramps-Blöte
    ... Read more

    reply to this comment

  21. Eva Kempinger

    0 stars
        (10 commentaren)   

    Beste Nisandeh,
    Vorig jaar heb ik de Business Bootcamp gevolgd. Ontzettend veel geleerd, genoten en ben nog steeds geinspireerd om dagelijk het geleerde in mijn werk te integreren. Begin april en in december ga ik deelnemen aan twee andere cursussen van Open Circles. Ik heb er nu al zin in. Je emails stel ik zeer op prijs en dat je je "fout" toegeeft en ook nog sorry zegt, zegt veel over jou als persoon. Samenvattend: ga zo door!
    nog een vraag: is het mogelijk om jullie website/emails naar het Engels te laten vertalen? Ik bied expats & hun partners career orientation en het gebeurd regelmatig dat iemand een eigen bedrijf start. Ik adviseer hen altijd de Business Bootcamp te volgen. Een een engelstalige website zou het net wat makkelijker maken......
    Read less

    Beste Nisandeh,
    Vorig jaar heb ik de Business Bootcamp gevolgd. Ontzettend veel geleerd, genoten en ben nog steeds geinspireerd om dagelijk het geleerde in mijn werk te integreren. Begin april en in
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Eva Kempinger

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Hoi Eva,
      We krijgen dit verzoek steeds vaker.
      De website in het Engels zal de komende weken klaar zijn.
      Echter, voorlopig zijn de e-mails (nog) niet in het Engels.
      Niet wegens de vertaling (de meeste van hen zijn oorspronkelijk geschreven in het Engels) - maar omdat ons systeem niet in staat is om te 'kiezen' welke versie te sturen naar wie ...
      We willen graag Expats in onze programma's hebben - en omdat ze allemaal in het Engels zijn – moet het perfect zijn voor hen.
      Ik hoop dat wanneer de Engelse website online is, die hen over de drempel kan helpen en met ons mee te doen....
      Read less

      Hoi Eva,
      We krijgen dit verzoek steeds vaker.
      De website in het Engels zal de komende weken klaar zijn.
      Echter, voorlopig zijn de e-mails (nog) niet in het Engels.
      Niet wegens de
      ... Read more

      Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

      reply to this comment

  22. Ynco de Jong

    0 stars
        (6 commentaren)   

    Naast het krijgen van feedback is de manier waarop je contact legt een voorbeeld voor me.

    Dat het door de één te pushy wordt gevonden en door de ander geweldig komt door de manier waarop zijn naar jou / Open Circles kijken toch ?

    Ik heb alleen maar ervaren dat de intenties die je uitspreekt ook leeft via je bedrijf, dus een compliment in plaats van kritiek, sorry ! ;-) ( en ik was ook een echte 'cynic'....)

    If I change the way I look at things, the things I look at change. I believe the same applies for people.

    Namasté
    Read less

    Naast het krijgen van feedback is de manier waarop je contact legt een voorbeeld voor me.

    Dat het door de één te pushy wordt gevonden en door de ander geweldig komt door
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Ynco de Jong

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Bedankt Ynco... Ik waardeer dat, complimenten zijn ook welkom.... :)

      Read less

      Bedankt Ynco... Ik waardeer dat, complimenten zijn ook welkom.... :)

      ... Read more

      reply to this comment

  23. Marjolein Kranendijk

    0 stars
        (10 commentaren)   

    Hi Nisandeh,

    Ik vind het mooi om te zien dat je oprecht je excuses aanbiedt en dat je er wil zijn voor ons. Het feit dat je er bent voor ons om vragen aan te stellen en te helpen mee te denken met ons is al enorm waardevol.

    Ik heb al heel veel aan je tips gehad, zoals gewoon mijn oude klanten nog een keer een mailtje sturen vragen hoe het met hun gaat en of ik nog iets voor ze kan doen. Het zijn vaak al die kleine dingetjes die helpen. Dus heel erg bedankt voor alle tips die je gegeven hebt tot nu toe en die misschien nog gaan komen.
    Read less

    Hi Nisandeh,

    Ik vind het mooi om te zien dat je oprecht je excuses aanbiedt en dat je er wil zijn voor ons. Het feit dat je er bent voor ons om
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Marjolein Kranendijk

    reply to this comment

  24. Reinier Bloem

    1 stars
        (72 commentaren)   

    Thank you for sharing.

    My personal challenge is how to keep up with your valuable lessons.

    Reading and hearing your lessons and explanations is a good start. But it takes focus, dedication and time to master new habits and skills. And discipline.

    For example, the last few weeks I am working on improving my writing quality and speed. It is getting better, but it is not within the "15 minutes a web page" yet.

    Changing habits is even harder to do. Take your time management lesson. I started with time management a year ago but I have lost is somewhere.....

    Writing this down, I realize time management is the first habit I have to incorporate.
    Read less

    Thank you for sharing.

    My personal challenge is how to keep up with your valuable lessons.

    Reading and hearing your lessons and explanations is a good start. But it takes focus, dedication
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Reinier Bloem

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Thanks Reinier for your honest feedback.
      At the risk of adding one more reading piece to your busy schedule, here is an article I wrote about how to "install" a new habit within 30 days: http://www.businessbootcamp.nl/blog/succes-in-30-dagen
      Read less

      Thanks Reinier for your honest feedback.
      At the risk of adding one more reading piece to your busy schedule, here is an article I wrote about how to "install" a new habit
      ... Read more

      reply to this comment

  25. Saskia Post

    0 stars
        (19 commentaren)   

    Hi Nisandeh,
    Afgelopen februari heb ik de Business Bootcamp gedaan. Ik was bij binnenkomst al geïnspireerd en geraakt door de impeccable opzet van de ontvangst en zaal. Dank je voor het aanbieden van je verontschuldigingen. Je bent vergeven. Zelf heb ik natuurlijk ook een aandeel in dubbele adressen bij jullie.
    Heb genoten van de Business Bootcamp, in mijn hoofd geswichted van hobbyist naar conscious miljonair.
    Het materiaal gonst iedere dag door mijn hoofd. Anderen komen al naar de Business Bootcamp door mijn enthousiasme. Zou heel graag alles hup nu 'even' implementeren en dat gaat niet aangezien er meer is in het leven dat aandacht vraagt. Dat frustreert mij. Ik word beroerd van al het plannen. En dan lang niet altijd mijn plan uitvoeren.
    De kwaliteit van de training vond ik buitengewoon. Vooral, dat je open bent over al de doelen die je hebt met de Business Bootcamp en onderdelen daarvan. De manier waarop je met je klanten omgaat is super en slim. Ik voel me gewaardeerd en word zo je partner.
    Wat afdeed aan de presentatie van de Business Bootcamp was jouw reactie als er iets ongeplands/ongewenst gebeurde achter het toneel dat wij als deelnemers vernamen. Goed om er open over te zijn, maar als je er zelf een heel ding van gaat maken word het dat voor ons ook. Ik raad je aan er metéén van af te stappen dat er iets mis oid is, er dan iets over te zeggen (niemand en niks fout makend) en er dan over op te houden.
    Tweede punt. Ik weet dat er gecommuniceerd moet worden tussen jou en de mensen die assisteren. Sommige dingen kunnen open, andere dragen daar niks mee bij aan de deelnemers. Ik deed dat bij een andere organisatie door briefjes te geven met de vraag of info die iemand dan op niet storende wijze ophaalde of bracht. Ik denk dat jij/jullie daar misschien wel iets handigs digitaals/elektronisch voor zouden kunnen verzinnen?
    Tot een volgende keer. Saskia.
    Read less

    Hi Nisandeh,
    Afgelopen februari heb ik de Business Bootcamp gedaan. Ik was bij binnenkomst al geïnspireerd en geraakt door de impeccable opzet van de ontvangst en zaal. Dank je voor het
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Saskia Post

    reply to this comment

  26. Lieve Leysen

    1 stars
        (67 commentaren)   

    Hallo Nisandeh,

    Persoonlijk heb ik ook alle e-mails gehad en gebruikten jullie twee verschillende adressen (werd ondertussen al rechtgezet door je team).
    Enkele maanden geleden had ik mijn adres on line op jullie website gewijzigd. In principe mag het oude adres dan niet meer worden gebruikt.

    Ik weet niet hoe jullie systeem is gestructureerd. In elk geval is het het beste om met één centrale database te werken (bv. het bestand waarin iedereen zijn gegevens on line kan aanpassen) en daarin selecties te maken voor je mailings.

    Als je twee systemen hebt is het een goed idee om deze om de zoveel tijd te synchroniseren en de meest recente info te gebruiken.
    Het is onmogelijk om 100% up to date te zijn met mailings omdat iedereen op elk moment zijn gegevens kan aanpassen.
    Maar als je op regelmatige en kortere termijn synchroniseert vang je het grootste deel op.

    Je kunt in je centrale database ook velden met een eenvoudig kenmerk voorzien voor elk evenement, dat per persoon wordt aangeduid.
    Je hebt dan per persoon alle bijgewoonde zaken bij elkaar waardoor je veel meer en veel fijnere selecties kan gaan uitvoeren, die je respons gaan verhogen.

    Eerlijk gezegd wordt ik op sommige momenten overspoeld door ook jullie berichten. Een verfijning van de selecties gaat volgens mij wel een verschil maken.

    Vergeet ook niet dat je mensen laat inschrijven op LINKEDIN, TWITTER, ... .
    Als die apart worden bemaild heb je daar ook dubbels.

    Succes en tot in mei!
    Groetjes,
    Lieve.
    Read less

    Hallo Nisandeh,

    Persoonlijk heb ik ook alle e-mails gehad en gebruikten jullie twee verschillende adressen (werd ondertussen al rechtgezet door je team).
    Enkele maanden geleden had ik mijn adres on line op
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Lieve Leysen

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Ik ben het eens met elk woord dat je schrijft Lieve.

      Echter, in werkelijkheid - we hebben niet dat soort systeem, en ik weet niet of dat daadwerkelijk bestaat.

      Voor de omvang van onze activiteiten hebben we een systeem nodig dat een krachtige CRM heeft + online marketing tools + hoge leverbaarheid + tientallen andere functies.

      Geloof me, we hebben rondgekeken. Ik ben afkomstig van computers en direct marketing en ik weet wat ik nodig heb - maar er is geen systeem zoals in deze vorm, (nog) niet.

      Voor nu moeten we doen wat we kunnen met de tools die we hebben ... en nogmaals, ik ben niet zo bezorgd over een e-mail dat dubbel is in het systeem ....

      Het is de "hoe kan ik je beter supporten" dat is veel belangrijker.
      Read less

      Ik ben het eens met elk woord dat je schrijft Lieve.

      Echter, in werkelijkheid - we hebben niet dat soort systeem, en ik weet niet of dat daadwerkelijk bestaat.

      Voor de omvang
      ... Read more

      Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

      reply to this comment

      • Lieve Leysen

        1 stars
            (67 commentaren)   

        Ja, de perfecte CRM tool bestaat niet :). Je hebt een stuk maatwerk nodig en dat is meestal erg duur, tenzij je in je netwerk een zzp IT'er hebt met wie je een goede deal kan sluiten.

        Betreft jullie service: Ik vind het fantastisch wat jullie doen en hoe je het doet; een clevere aanpak.
        Bij iedereen met wie ik over ondernemen in contact kom, beveel ik jullie warm aan; onlangs nog bij de verantwoordelijke van een Belgisch Business Netwerk die duidelijk interesse had. Jullie website zit ook in mijn LINKEDIN profiel en op andere locaties.

        Extra praktische tips tijdens de trainingen, voor als je alles in de praktijk gaat toepassen, zou wel handig zijn.
        Bijvoorbeeld: ik doe mijn uiterste best om het systeem van de Master Entrepreneur te hanteren.

        Gaandeweg leer je natuurlijk met vallen en opstaan.
        Zo ondervond ik dat ik best wat meer info kon gebruiken over o.a. het verzenden van mailings om mijn blog kenbaar te maken.
        - welk type bedrijf kan je best contacteren voor de verzending?
        - als je nog geen budget daarvoor hebt:
        - aan welke belangrijkste regels je moet voldoen om niet als spam te worden beschouwd.

        Deze info kan ook in de vorm van een webadres waar dit soort informatie samenstaat zodat je daar tijdens een training weinig tijd aan moet besteden.

        Verder ben ik het eens met sommige andere commentators dat bij een betaalde gespecialiseerde training koffie/thee en water en misschien ook lunch zouden moeten inbegrepen zijn.

        We kunnen ons zelf best bedienen. Je kunt besparen door:
        - het personeel voor de bediening weg te laten en
        - doordat je geen bonnetjes meer moet laten kopen aan de receptie.
        Read less

        Ja, de perfecte CRM tool bestaat niet :). Je hebt een stuk maatwerk nodig en dat is meestal erg duur, tenzij je in je netwerk een zzp IT'er hebt met wie je een ... Read more

        Ik heb een fout gemaakt… by Lieve Leysen

        reply to this comment

        • Nisandeh Neta

          5 stars
              (645 commentaren)   

          Bedankt Lieve voor de praktische tips.
          Ik vind het een goed idee om na de trainingen online extra informatie toe te voegen - maar dit komt op hetzelfde neer. Ik moet op een of andere manier te weten komen wat je (niet jij persoonlijk - maar onze studenten) mist of om welke behoefte het gaat voor extra informatie.
          Over de inbegrepen maaltijden in de trainingen, beantwoordde ik ergens boven.
          Kortom, de prijs wordt berekend inclusief de kosten van zaken waarover wij de controle hebben en kwaliteit kunnen leveren. En we kunnen geen controle hebben over de kwaliteit van de catering (je zal niet geloven welke slechte ervaringen we hadden in de afgelopen 15 jaar ...)
          Read less

          Bedankt Lieve voor de praktische tips.
          Ik vind het een goed idee om na de trainingen online extra informatie toe te voegen - maar dit komt op hetzelfde neer. Ik moet op
          ... Read more

          Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

          reply to this comment

  27. Hermien Redmond

    Ik heb mijn kinderen, en ook mijn leerlingen, geleerd dat je leert van je fouten. En aan hun resultaten te zien, hebben ze er inderdaad van geleerd. Dat zien we ook aan jou, Nisandeh.
    Ik kan niet op iedere blog reageren, maar ik haal er veel uit.
    So keep on sending them!
    Read less

    Ik heb mijn kinderen, en ook mijn leerlingen, geleerd dat je leert van je fouten. En aan hun resultaten te zien, hebben ze er inderdaad van geleerd. Dat zien we ook aan ... Read more

    reply to this comment

  28. Madeleine van de Wouw

    Wat een fantastische marketingstrategie! Read less

    Wat een fantastische marketingstrategie!... Read more

    reply to this comment

  29. Sanne

    0 stars
        (9 commentaren)   

    Hi Nisandeh,

    I don’t believe in mistakes. I think Maya Angelou was right when she said: you do the best you can, when you know better you will do better. So in my opinion, there is no need to apologies for growth, for knowing better and doing better.

    I furthermore believe that when you see this lack in knowing as a mistake, you are feeding it negative energy. When you see this lack of knowing as growth, you are feeding it positive energy. I personally like to see it as growth, and I salute and thank you for sharing your process with me.

    With loving regards,

    Sanne
    Read less

    Hi Nisandeh,

    I don’t believe in mistakes. I think Maya Angelou was right when she said: you do the best you can, when you know better you will do better. So
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Sanne

    reply to this comment

  30. Ina van Maurik

    Goedemorgen Nisandeh,

    Ik heb de fout niet eens opgemerkt. Dat zegt vast en zeker iets over hoe ik met mijn mail om ga. Fouten maken is menselijk en het maakt ook jou dus een echt mens. Ik ben diverse malen bij jullie geweest en kijk en ervaar oprecht met bewondering o.a. hoe strak de regie is bij Open Circles. En ook dat ik elke keer weer met veel energie en inspiratie weg ga bij jullie. Hoe mooi kan het leven zijn!

    En verbeterpunten? Ach, even heel diep graven dan. Soms zijn de locaties niet fijn, veel geld betalen om je auto te parkeren (afgelopen zaterdag 12 Euro voor paar uurtjes Utrecht) of gedoe met de catering.
    En soms merk ik dat ik dingen van jullie krijg die ik al eerder vernam (via jullie) of die ik in boeken heb gelezen. Anderzijds begrijp ik dat ook wel. Jij weet het goed te brengen en (her) gebruik dus mooi materiaal.
    Vind deze "verbeterpunten" echter ondergeschikt tov hetgeen ik ook altijd krijg van jullie.

    Tot slot: geniet van deze prachtige zonnige dag.
    Hartelijke groet, Ina
    Read less

    Goedemorgen Nisandeh,

    Ik heb de fout niet eens opgemerkt. Dat zegt vast en zeker iets over hoe ik met mijn mail om ga. Fouten maken is menselijk en het maakt ook jou
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Ina van Maurik

    reply to this comment

  31. Marcel Oosterwijk

    0 stars
        (2 commentaren)   

    Ik denk dat je de verkeerde vragen aan ons stelt.
    Een vraag als:
    'Wat kan IK doen om.............?
    Je beter van dienst te zijn, beter met je te communiceren etc.
    brengt mensen op andere gedachten dan de zeer ruim geformuleerde vragen die nu er nu staan. De antwoorden zullen ook veel helderder zijn.
    De wat kan IK doen vraag kan zowel voor jou als persoon gelden als voor degene aan de andere kant.
    Op deze manier maak je gebruik van de talenten die jezelf hebt en die van de anderen.

    Geniet van de dag,
    Marcel
    Read less

    Ik denk dat je de verkeerde vragen aan ons stelt.
    Een vraag als:
    'Wat kan IK doen om.............?
    Je beter van dienst te zijn, beter met je te communiceren etc.
    brengt mensen
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Marcel Oosterwijk

    reply to this comment

  32. Helga Kos

    0 stars
        (15 commentaren)   

    Beste Nisandeh,

    Ik ben erg onder de indruk van hoe je bedrijf voert. Een keer een e-mail dubbel ontvangen vind ik geen probleem.

    Omdat je om feed back vroeg heb ik wel een tip voor je.
    Ik heb de Business Bootcamp gevolgd in november. Ik was er heel erg enthousiast over en heb daarna veel mensen op de training geattendeerd. Via mij zijn een behoorlijk aantal mensen de Business Bootcamp gaan doen. (Dat je als dank hiervoor een korting op andere trainingen geeft is een welkom geschenk.)

    Ik merkte dat van niet al die mensen geregistreerd was dat ze via mij kwamen. Hier heb ik per e-mail, een paar keer, een vraag over gesteld.
    Ik kreeg er nooit antwoord op.

    Mijn enthousiasme om mensen aan te bevelen is hierdoor minder geworden.

    Hartelijke groet,
    Helga Kos
    Read less

    Beste Nisandeh,

    Ik ben erg onder de indruk van hoe je bedrijf voert. Een keer een e-mail dubbel ontvangen vind ik geen probleem.

    Omdat je om feed back vroeg heb ik wel
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Helga Kos

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Hoi Helga, dat is verkeerd van onze kant.
      Wij volgen elke persoon die komt via jou link. We maken gebruik van een 'cookie' dat op hun computer voor ooit.
      Als de persoon zich registreerd vanaf dezelfde computer - zij zullen ook worden "gekoppeld " aan jouw.
      Echter, als ze zich inschrijven vanaf een andere computer - we echter geen andere manier hebben om te weten dat zij aan jou "behoren". Dat zou het probleem zijn geweest.

      Echter, wat ik slechte service vind is te lezen dat je contact met ons legt hierover en je nooit een antwoord kreeg hierop. We hebben een strikt beleid voor de beantwoording van elk e-mail binnen max. 2 werkdagen.

      We zijn nu bezig met het verbeteren van onze customer care-systeem en gaan een "support ticket"-systeem ten uitvoer leggen in de komende paar weken , die de ontvangst van alle e-mails zal bevestigen en bijhouden van de voltooiing van eventuele problemen.
      Daarom moeten we in staat zijn om het beter te kunnen doen.

      Voor nu, stuur me dan je vraag naar mijn LinkedIn - en ik zal persoonlijk voor een antwoord zorgen.
      Read less

      Hoi Helga, dat is verkeerd van onze kant.
      Wij volgen elke persoon die komt via jou link. We maken gebruik van een 'cookie' dat op hun computer voor ooit.
      Als de persoon
      ... Read more

      Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

      reply to this comment

      • Helga Kos

        0 stars
            (15 commentaren)   

        Hoi Nisandeh,

        Bedankt voor je antwoord. Wat goed dat je aandacht aan het probleem geeft. Ik las hierboven dat meer mensen het noemden. Het is vast een hele klus om al die mails netjes af te handelen. Ondanks dat ik dat begrijp had ik er blijkbaar toch een beetje last van om geen antwoord te krijgen. Mijn reactie was niet zozeer een klacht, meer een tip.
        Groetjes,
        helga
        Read less

        Hoi Nisandeh,

        Bedankt voor je antwoord. Wat goed dat je aandacht aan het probleem geeft. Ik las hierboven dat meer mensen het noemden. Het is vast een hele klus om al die
        ... Read more

        reply to this comment

        • Nisandeh Neta

          5 stars
              (645 commentaren)   

          Vorig jaar - onze infrastructuur en mankracht was niet voorbereid op de enorme groei die we ervaren in een zeer korte tijd.
          Dat resulteerde in vertragingen, fouten en een algemeen minder service dan dat wij vinden dat jij verdient. we zouden willen geven.
          We werken een paar maanden al heel hard om alles te repareren en worden steeds beter.
          Er is nog steeds een weg te gaan en dat is waarom jouw feedback zo belangrijk is voor ons (zelfs als het niet altijd zo gemakkelijk is om het te horen).
          Read less

          Vorig jaar - onze infrastructuur en mankracht was niet voorbereid op de enorme groei die we ervaren in een zeer korte tijd.
          Dat resulteerde in vertragingen, fouten en een algemeen minder service
          ... Read more

          Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

          reply to this comment

  33. Nicolette van Dorp

    Wat een hoop drukte om niks! 't Is mij niet eens opgevallen hoor. De Business Bootcamp die ik een aantal maanden geleden volgde vond ik prima en heb ik ook aan een aantal anderen aanbevolen. De wijze van promoten stuit mij echter tegen de borst. Veel te pushy!! Stop daarmee. Het ontkracht de waarde van de Business Bootcamp. Read less

    Wat een hoop drukte om niks! 't Is mij niet eens opgevallen hoor. De Business Bootcamp die ik een aantal maanden geleden volgde vond ik prima en heb ik ook aan een ... Read more

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Hey Nicolette - bedankt voor de feedback.

      Dat is precies wat ik wil weten - wat bedoel je met "de wijze van promoten stuit mij echter tegen de borst. Veel te opdringerig! "

      Zie je, ik denk niet dat we opdringerig zijn.
      Ik denk dat we gepassioneerd zijn en zou graag elke ZZP-er ter wereld om verder te gaan door middel van ons werk - zodat ze een beter leven hebben en uiteindelijk maken ze deze wereld een betere plek.

      Als jij het medicijn hebt die kanker genezen kant – dan is het jou morele plicht om te doen wat nodig is om de zieken te genezen - is het niet?

      Nou, ik heb de genezing voor de kanker van de portefeuille, en ik zal doen wat nodig is om degenen die hieronder lijden te laten weten over mijn genezing.

      Maar als je wat meer specifieker bent, misschien zijn er dingen die we anders zouden kunnen doen en hetzelfde resultaat te behalen.

      Dus, alstublieft - laat het me weten.
      Read less

      Hey Nicolette - bedankt voor de feedback.

      Dat is precies wat ik wil weten - wat bedoel je met "de wijze van promoten stuit mij echter tegen de borst. Veel te opdringerig! "

      ... Read more

      Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

      reply to this comment

  34. Indra Radjkoemar

    1 stars
        (57 commentaren)   

    Hallo Nisandeh,

    Dubbele mail krijg ik door mijn eigen fout. Had ik maar niet moeten komen met twee adressen :-). Hier kon je niets aan doen dus... zand erover.

    Ik heb de Business Bootcamp gedaan en twee andere seminars, allemaal steengoed.

    Wel heb ik je ooit een mail gestuurd en nooit antwoord op gehad. Was even teleurgesteld maar is nu wel weer over.

    Still partners ?

    zonnige groetjes
    Read less

    Hallo Nisandeh,

    Dubbele mail krijg ik door mijn eigen fout. Had ik maar niet moeten komen met twee adressen :-). Hier kon je niets aan doen dus... zand erover.

    Ik heb de
    ... Read more

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Hoi Indra, sorry voor het niet beantwoorden van je e-mail.
      Het gebeurt meer, dan ik wil dat het gebeurt.
      Ik kan je verschillende redenen geven waarom dit gebeurd - en aan het einde zijn het allemaal excuses.
      Volgende keer dat je contact met mij opneemt - gebruik dan LinkedIn – Ik lees dit altijd en beantwoord ze (bijna) altijd... ;)
      Read less

      Hoi Indra, sorry voor het niet beantwoorden van je e-mail.
      Het gebeurt meer, dan ik wil dat het gebeurt.
      Ik kan je verschillende redenen geven waarom dit gebeurd - en aan het
      ... Read more

      reply to this comment

  35. Francine Plaisier

    Dear Nisandeh and friends at Open Circles,

    Wat mij betreft wil ik mijn excuses aanbieden aan jullie, omdat ik jullie niet up-to-date heb gehouden w.b. mijn mailadressen.

    Dus: geen probleem, verontschuldigingen waren niet nodig, wel heel attent en daarbij: ik krijg er nooit genoeg van jouw waardevolle mailtjes te ontvangen.

    Dus hoe meer hoe beter, ook dubbel-op!

    Groets, Francine
    Read less

    Dear Nisandeh and friends at Open Circles,

    Wat mij betreft wil ik mijn excuses aanbieden aan jullie, omdat ik jullie niet up-to-date heb gehouden w.b. mijn mailadressen.

    Dus: geen probleem, verontschuldigingen
    ... Read more

    reply to this comment

  36. Ruud Hanou

    Dear Nisandeh,
    Never mind the e-mails. People are used to mailinglist issues like this. I really enjoyed the two days full of valuable information and hints. I went back determined to apply this to my business. I have recommended your Business Bootcamps to several people. But also I sometimes hesitate to recommend the Business Bootcamp to certain people, because I know they wouldn't like the high fives, the 'YES, I want this' and more. I think I understand why you do it; there's energy in the group and people stay alert all the time. Maybe, though, it's worthwhile to think of an second workshop for the not-so-America-style Dutchies. Having said that: I enjoyed it. Ruud - Uitblinker.nl
    Read less

    Dear Nisandeh,
    Never mind the e-mails. People are used to mailinglist issues like this. I really enjoyed the two days full of valuable information and hints. I went back determined to apply
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Ruud Hanou

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Thanks Ruud for the feedback.
      It's an idea - but I'll be honest - if I'm on stage - I need to have some fun (actually I need to have lots of fun).

      The "American way" is not just fun and energizing for you as a student - but also for me.

      So, no I'm not planning to make special "boring" seminars to make some people feel more comfortable.

      I prefer to work with people like you - that are willing to step out of their comfort zone, get new experience and create new results. It's more rewarding and more fun.

      Life is too short to be bored... ;)
      Read less

      Thanks Ruud for the feedback.
      It's an idea - but I'll be honest - if I'm on stage - I need to have some fun (actually I need to have lots of
      ... Read more

      Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

      reply to this comment

  37. Veron Goemans

    1 stars
        (53 commentaren)   

    Dear Nisandeh,
    Thank you for this email and the opportunity to think about my own needs. I am always very inspirered by your courses and I go home with lots of ideas for growing my business. But then, after a few days I fall back in the patterns that are so familiair to me. It is not that I forget my ideas, it is more that it is hard for me to integrate them in my behavior. Writing this I realize that I have to research my daily program in which I have to find the time for really growing my business. But sometimes it feels like a web of possibilities and I don't know where to start. It would be better for me to do some work during the courses like in the course 'How to write your book in 28 day's'. Directly transform the theory in to practice. Then it sticks more in my system and it gaves me more benefit.
    Read less

    Dear Nisandeh,
    Thank you for this email and the opportunity to think about my own needs. I am always very inspirered by your courses and I go home with lots of ideas
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Veron Goemans

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Hi Veron,
      It's a really good point, and we always trying to come up with better and better ways to help our students integrate the material.
      At the end - the seminar is a place to learn.
      The office/home - is the place to implement.

      Please remember the 10-24-7 system.
      And if you need more time, or a longer period - then make it your own system (maybe 30-24-30)...
      But the important thing is to repeat the material.

      About the "web of possibilities" - here is what I learned: "take one step at a time".
      Baby steps will get you faster to your goals than trying to do to much and giving up in the middle.
      Read less

      Hi Veron,
      It's a really good point, and we always trying to come up with better and better ways to help our students integrate the material.
      At the end - the seminar
      ... Read more

      Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

      reply to this comment

  38. Lidy van Oord

    1 stars
        (29 commentaren)   

    Hello Nisandeh,

    thanks for saying sorry. But everyone makes mistakes. We are human you know.

    But I really would like to have some quality time with you. to give me advice in my profession.
    Being a broker is good but difficult in this time.
    I would like it if you would contact me.

    Thanks
    Lidy
    Read less

    Hello Nisandeh,

    thanks for saying sorry. But everyone makes mistakes. We are human you know.

    But I really would like to have some quality time with you. to give me advice in
    ... Read more

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Thanks Lidy for asking.
      I know what you mean. We all need a coach, a mentor, someone to talk to about our business.

      Unfortunately I don't have any minute for coaching or consulting or friendship meetings outside of the seminars.

      But I'm happy to answer concrete questions via LinkedIn.
      Drop me a line and I'll see if I can help you.
      Read less

      Thanks Lidy for asking.
      I know what you mean. We all need a coach, a mentor, someone to talk to about our business.

      Unfortunately I don't have any minute for coaching or
      ... Read more

      reply to this comment

  39. Alexander van Dijl

    1 stars
        (29 commentaren)   

    Beste Nisandeh (en team),

    Ik ga in het Nederlands antwoorden. Wat beter kan bij Business Bootcamp weet ik niet zo goed. Ik heb zelf nu de nodige webinars en trainingen gegeven en zie hoe moeilijk het is om alles zo goed te regelen als dat jullie dat doen!

    Zo'n foutje in een email maken we denk ik allemaal (ik spreek vanuit mijn eigen ervaring als eigenaar van een behoorlijke mailing lijst) wel eens.

    Wat mij betreft is het misschien zelfs wel goed om meerdere mails te ontvangen, zo kunnen we namelijk ook leren van de dingen die je WEL goed doet. Je mails lokken namelijk wel reacties uit!

    Maak er een mooie dag van!

    Met vriendelijke groet,

    Alexander van Dijl
    VraagAlex.com
    Read less

    Beste Nisandeh (en team),

    Ik ga in het Nederlands antwoorden. Wat beter kan bij Business Bootcamp weet ik niet zo goed. Ik heb zelf nu de nodige webinars en trainingen gegeven en
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Alexander van Dijl

    reply to this comment

  40. Monique Appels

    0 stars
        (19 commentaren)   

    In totaal heb ik 5 seminars bij je gevolgd en ik was vanaf moment één verkocht. Jouw manier van praten en presenteren inspireert mij enorm. Ik kan met recht zeggen dat jij mijn leven veranderd hebt, Nisandeh!

    Wat je nog meer of anders kunt doen?

    Eigenlijk heb ik slechts één tip voor je: leer Nederlands! Wij Nederlanders houden daarvan. Zeker voor iemand die al zo lang in ons land woont. Ga een paar weekjes intern bij de nonnen in Vught en spreek ons aan in onze moedertaal.

    Wat je minder of helemaal niet meer moet doen?

    Geld vragen voor koffie. Koffie is inbegrepen, ongeacht de prijs van het seminar.

    Voor de rest ben ik meer dan tevreden over jullie manier van communiceren en de organisatie van de seminars. Dit jaar staat voor mij nog een Business Bootcamp en de Master Entrepreneur op de planning dus wij gaan elkaar weer zien!
    Read less

    In totaal heb ik 5 seminars bij je gevolgd en ik was vanaf moment één verkocht. Jouw manier van praten en presenteren inspireert mij enorm. Ik kan met recht zeggen dat jij mijn ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Monique Appels

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Hey Monique - Great feedback en dankjewel voor de warme woorden.
      Om Nederlands te leren – ik deed dit, jarenlang
      Ik gaf zelfs een workshop in het Nederlands .
      Ik vroeg om feedback aan het eind ... ze zei dat het ... schattig was... :)
      Dat was de laatste keer dat ik een workshop gaf in het Nederlands.

      Ik denk dat je gelijk hebt. Ik ben hier 15 jaar en ik zou in staat moeten zijn om het materiaal in het Nederlands te leveren.

      Echter, maakte ik een bewuste keuze dat niet te doen.

      Nederland is mijn thuisbasis - Ik hou ervan om hier te wonen en ik hou van de mensen. Ik heb op veel plaatsen in de wereld gewoond, maar ik voelde me nooit zo goed thuis als in Nederland.

      Echter, mijn boodschap is niet lokaal.
      Ik wil een verschil maken in de wereld - en voor dat moet ik mijn boodschap over brengen aan de wereld. :)

      En de wereld spreekt geen Nederlands. Het spreekt Engels.

      We zien steeds meer niet-Nederlanders in onze trainingen, en het gaat om grote explosieve groei in de komende paar jaar, dus helaas moet ik je teleurstellen (en misschien anderen) - maar het is in het Engels...

      Tot ziens, Nisandeh
      Read less

      Hey Monique - Great feedback en dankjewel voor de warme woorden.
      Om Nederlands te leren – ik deed dit, jarenlang
      Ik gaf zelfs een workshop in het Nederlands .
      Ik vroeg om feedback aan
      ... Read more

      Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

      reply to this comment

      • Jiry de Waal

        Hallo Nisandeh,

        Even bij de feiten blijven.
        Dat de wereld geen Nederlands spreekt is een sterk punt.

        Dat de wereld Engels spreekt is een typisch dogma van iemand die een lange tijd in de USA heeft doorgebracht.

        Wat het meest gesproken is weet ik niet precies maar Ik denk dat het begin met
        Chinees
        Hindi
        Spaans

        Ergens is nu Engels aan de beurt maar op niet al te grote afstand komt dan ook al weer Frans.

        Dat je liever niet schattig wilt zijn is een keus, geen noodzaak.

        Uiteraard bereik je een groter publiek in het Engels als je een internationaal gezelschap voor je hebt zitten. Maar eerlijk gezegd... in Nederland heb je dat toch niet altijd?

        Ik hoop dat het je niet te veel raakt en ga vooral door met het geen waar je goed in bent.

        Jiry de Waal
        Read less

        Hallo Nisandeh,

        Even bij de feiten blijven.
        Dat de wereld geen Nederlands spreekt is een sterk punt.

        Dat de wereld Engels spreekt is een typisch dogma van iemand die een lange tijd
        ... Read more

        Ik heb een fout gemaakt… by Jiry de Waal

        reply to this comment

        • Jiry de Waal

          educatie-en-school.infonu.nl/taal/23057-top-25-meest-gesproken-talen-ter-wereld.html

          Ik heb het opgezocht Mandarijn staat op 1
          spaans en portugees samen op 2 en dan op 3 Engels met nog geen half miljard mensen.

          Hebben we beiden toch een beetje gelijk.

          Jiry de Waal
          Read less

          educatie-en-school.infonu.nl/taal/23057-top-25-meest-gesproken-talen-ter-wereld.html

          Ik heb het opgezocht Mandarijn staat op 1
          spaans en portugees samen op 2 en dan op 3 Engels met nog geen half miljard mensen.

          Hebben we beiden
          ... Read more

          reply to this comment

        • Nisandeh Neta

          5 stars
              (645 commentaren)   

          Helaas Jiry, mijn Chinees, Hindi en het Spaans is zelfs niet de moeite waard dan mijn Nederlandse ... ;). Read less

          Helaas Jiry, mijn Chinees, Hindi en het Spaans is zelfs niet de moeite waard dan mijn Nederlandse ... ;).... Read more

          reply to this comment

      • Rhea Vincent

        0 stars
            (7 commentaren)   

        Great Nisandeh!!
        Keep it in english!! I love it that way!
        and even though I hate the loud music, keep on doing that also, it;'s part of you.

        Bye,
        Rhea
        Read less

        Great Nisandeh!!
        Keep it in english!! I love it that way!
        and even though I hate the loud music, keep on doing that also, it;'s part of you.

        Bye,
        Rhea
        ... Read more

        reply to this comment

    • Jiry de Waal

      Ja echt heel slecht als koffie geld moet gaan kosten. Bijna net zo erg als geld vragen voor het toilet.

      Het gaat ook vooral niet om de prijs.
      Als je daarentegen naast de gratis koffie ook iets aanbied als max havelaar / starbucks / fairtrade versnaperingen waarvan de opbrengsten naar het goede doel gaan dan wordt het weer wat anders.

      Ik vind naast de investering van tijd en moeite en het eventuele cursusgeld de laatste verplichte kosten moeten eindigen bij een parkeerkaartje. Alles wat daarna komt moet eigenlijk "zorgeloos verzorgd" zijn!

      Dat is mijn bescheiden mening.

      Jiry de Waal
      Read less

      Ja echt heel slecht als koffie geld moet gaan kosten. Bijna net zo erg als geld vragen voor het toilet.

      Het gaat ook vooral niet om de prijs.
      Als je daarentegen naast
      ... Read more

      Ik heb een fout gemaakt… by Jiry de Waal

      reply to this comment

      • Nisandeh Neta

        5 stars
            (645 commentaren)   

        Bedankt voor de feedback. Dit is een van de verzoeken die we vaker krijgen.
        De reden waarom koffie en maaltijden niet zijn inbegrepen in onze trainingen is, dat we geen controle hebben over hen.
        Wij zijn een leerbedrijf en geven we trainingen.
        Ik kan de controle van de kwaliteit van mijn programma garanderen.
        Ik kan dat niet voor de catering.

        Onze keuze is om te concentreren op onze core business en u kunt kiezen of u wilt kopen bij de locatie hun core business - koffie en eten.

        Ik denk dat wat ik probeer te zeggen is dat we niet proberen om een paar euro per training op te slaan, maar dit is een zakelijke principe waar we voor kiezen - "Blijf doen waar je goed in bent"
        Read less

        Bedankt voor de feedback. Dit is een van de verzoeken die we vaker krijgen.
        De reden waarom koffie en maaltijden niet zijn inbegrepen in onze trainingen is, dat we geen controle hebben
        ... Read more

        Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

        reply to this comment

        • Agnes Meijs

          1 stars
              (42 commentaren)   

          Helderheid bij info verstrekking is het belangrijkst.
          Ik verwacht wel dat je bij de gewoon betaalde seminars lunch en drinken inclusief krijgt, in de stijl van het Business Bootcamp.
          Bij korte gratis intro seminars kan ik mij voorstellen dat je apart moet betalen.
          Als ik mij de prijs niet wil veroorloven, neem ik zelf een lunch pakketje mee en eet het in de frisse buitenlucht op, die heb ik toch nodig!
          Groet.
          Read less

          Helderheid bij info verstrekking is het belangrijkst.
          Ik verwacht wel dat je bij de gewoon betaalde seminars lunch en drinken inclusief krijgt, in de stijl van het Business Bootcamp.
          Bij korte gratis
          ... Read more

          Ik heb een fout gemaakt… by Agnes Meijs

          reply to this comment

          • Nisandeh Neta

            5 stars
                (645 commentaren)   

            Hoi Agnes, zie mijn antwoord aan Jiry de Waal over dit onderwerp.
            En ja, ik denk dat we onze communicatie hierover kunnen verbeteren - zodat mensen niet teleurgesteld zullen zijn ...
            Read less

            Hoi Agnes, zie mijn antwoord aan Jiry de Waal over dit onderwerp.
            En ja, ik denk dat we onze communicatie hierover kunnen verbeteren - zodat mensen niet teleurgesteld zullen zijn ...
            ... Read more

        • Anouk Plantinga

          5 stars
              (524 commentaren)   

          Ja, Nisandeh, de communicatie hierover kan beter. Toen ik me opgaf voor een vervolgseminar had ik niet begrepen dat ik apart nog 80 euro moest betalen voor de catering. Daar kwam ik pas een week van tevoren achter en daar was ik niet blij mee.
          Ik vind dat je dat bij de aanmelding al te horen zou moeten krijgen.

          Ik kan echt niet wakker liggen van jullie ´fout´.

          Ik kijk naar de waarde die ik uit je seminars kan halen. Soms kan iets me wat minder aanstaan, maar als Ik weet dat jullie me iets bieden wat ik wil leren, dan vind ik dat het belangrijkste. Dat is waarvoor ik kom. Tot nu toe ben ik nog niet teleurgesteld.
          Read less

          Ja, Nisandeh, de communicatie hierover kan beter. Toen ik me opgaf voor een vervolgseminar had ik niet begrepen dat ik apart nog 80 euro moest betalen voor de catering. Daar kwam ik pas ... Read more

          Ik heb een fout gemaakt… by Anouk Plantinga

          reply to this comment

          • Nisandeh Neta

            5 stars
                (645 commentaren)   

            Daar ben ik het mee eens Anouk. Ik weet niet waarom mensen de verwachting hebben om maaltijden te krijgen wanneer ze zich inschrijven voor een training, maar blijkbaar doen veel dit - we zullen dit moeten aangeven in onze communicatie. Read less

            Daar ben ik het mee eens Anouk. Ik weet niet waarom mensen de verwachting hebben om maaltijden te krijgen wanneer ze zich inschrijven voor een training, maar blijkbaar doen veel dit - ... Read more

  41. Jan de Lange

    0 stars
        (15 commentaren)   

    Hallo Nisandeh,

    Sinds de Business Bootcamp van eind november 2010 volg ik nu Open Circles Academy. Ik haal er waardevolle dingen uit en vind het fijn om af en toe een mail langs te zien komen. Waar ik wel mijn vraagtekens bij heb is het aantal tweets dat voorbij komt op Twitter. Het zijn er veel en de kracht neemt daardoor aanzienlijk af. Ik skip ze regelmatig en zie dat er ook veel herhaling in zit.
    Read less

    Hallo Nisandeh,

    Sinds de Business Bootcamp van eind november 2010 volg ik nu Open Circles Academy. Ik haal er waardevolle dingen uit en vind het fijn om af en toe een mail langs
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Jan de Lange

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Goed punt Jan,

      Ik raad mijn studenten 4-8 keer per dag - en houd ze waardevol voor jouw doelgroep (geen tweets over koffie, hond, kinderen, etc ...)

      Wat zou voor jou een redelijk aantal tweets per dag zijn?
      Read less

      Goed punt Jan,

      Ik raad mijn studenten 4-8 keer per dag - en houd ze waardevol voor jouw doelgroep (geen tweets over koffie, hond, kinderen, etc ...)

      Wat zou voor jou een redelijk
      ... Read more

      reply to this comment

      • Jan de Lange

        0 stars
            (15 commentaren)   

        Ik merk als beginnend twitteraar dat ik 2 a 3 Tweets per dag redelijk vind. Daarbij maakt het uit of je ook door moet klikken. doorklikken doe ik zelden.
        Bij een zwakke boodschap moet die soms vaak herhaald worden om tussen de oren te komen. Bij jouw krachtige boodschap werkt herhaling misschien wel averechts.

        Succes Nisandeh!
        Read less

        Ik merk als beginnend twitteraar dat ik 2 a 3 Tweets per dag redelijk vind. Daarbij maakt het uit of je ook door moet klikken. doorklikken doe ik zelden.
        Bij een zwakke boodschap moet
        ... Read more

        reply to this comment

      • Agnes Meijs

        1 stars
            (42 commentaren)   

        Hallo Nisandeh, ik zit ook te puzzelen over de frequentie van de tweets. Ik zend slechts als ik iets nieuws gedaan heb met mijn zaak, hooguit 1 x in de week. Punt is dat ik nog niet weet hoe ik kan nagaan wat mensen er aan hebben, of ze daadwerkelijk naar mijn website gaan bv. Een vervolg seminar Social media met preciesere, ook technische, toelichting zou nuttig kunnen zijn. Ik ontmoet bv. ook veel zzp-ers die nog niet het nut inzien van LinkedIn maar die daardoor nauwelijks te vinden zijn. Er is aardig wat cursusaanbod op gebruik van Social Media door andere organisaties, maar ik wacht op die van jou omdat ik meer originaliteit en resultaat proef. Read less

        Hallo Nisandeh, ik zit ook te puzzelen over de frequentie van de tweets. Ik zend slechts als ik iets nieuws gedaan heb met mijn zaak, hooguit 1 x in de week. Punt is ... Read more

        Ik heb een fout gemaakt… by Agnes Meijs

        reply to this comment

        • Nisandeh Neta

          5 stars
              (645 commentaren)   

          Hallo Agnes.
          Het is niet nodig om 1 tweet per week te versturen - het heeft geen enkel effect.
          Ik beveel 4-8 tweets per dag en de meeste van hen (80% of meer) moet gaan over je doelgroep - en niet over jouw bedrijf. Twitter gebruiken om 'hen'.

          Onze Social Media seminar in januari was een eenmalige event..
          Maar we hebben hem gefilmd en zal beschikbaar zijn voor aankoop als het klaar is als een video-cursus.
          Read less

          Hallo Agnes.
          Het is niet nodig om 1 tweet per week te versturen - het heeft geen enkel effect.
          Ik beveel 4-8 tweets per dag en de meeste van hen (80% of meer) moet
          ... Read more

          Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

          reply to this comment

  42. Line Raaijen

    0 stars
        (13 commentaren)   

    Beste Nisandeh en team, het beste wat je kunt doen om mij van dienst te zijn is afgestemd zijn. In eerste instantie afgestemd op jezelf. Je innerlijke stem vertelt je of iets zuiver is en of het klopt. Zoals je nu openlijk erkent dat je actie van vorige week niet klopte.Dus klasse! Daarmee bewijs je mij een grote dienst. En ja, eerlijk gezegd was ik aan het afhaken. Door nu dit bericht te sturen heb je weer mijn volle aandacht en waardering.
    Nogmaals mijn respect voor je openheid en oprechtheid!
    Line
    Read less

    Beste Nisandeh en team, het beste wat je kunt doen om mij van dienst te zijn is afgestemd zijn. In eerste instantie afgestemd op jezelf. Je innerlijke stem vertelt je of iets ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Line Raaijen

    reply to this comment

  43. Judith van Lohuizen

    0 stars
        (15 commentaren)   

    Tjee, ik vond het helemaal niet erg. Ik heb inderdaad de Business Bootcamp al gedaan maar zulke dingen gebeuren wel eens. Ik vind het altijd leuk om van jullie te horen. Ik krijg vrij veel mails over marketing e.d. maar die van jullie is de enige die ik altijd open. Omdat ik weet dat vooral ook de filmpjes me weer even een duwtje geven.

    Ik leer erg veel en vind je erg insprirerend! Het lastige vind ik vaak om te zien hoe ik dingen op míjn business toe kan passen, en dan vind ik het fijn dat ik in twee groepjes zit die vanuit Open Circles zijn ontstaan met mensen die met je mee kunnen denken.
    Read less

    Tjee, ik vond het helemaal niet erg. Ik heb inderdaad de Business Bootcamp al gedaan maar zulke dingen gebeuren wel eens. Ik vind het altijd leuk om van jullie te horen. Ik ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Judith van Lohuizen

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Bedankt Judith voor de feedback en de warme woorden.
      Van onze mailprogramma statistieken kan ik zien dat de meerderheid van onze studenten onze e-mails regelmatig openen, dus ik denk dat er velen zijn zoals jij.

      Echter, sommige mensen niet en geven dan ook geen commentaar op de blog - dus is het moeilijk in te schatten hoe goed de service is die we geven.

      Het zou veel makkelijker zijn voor mij om niet elke week lastig te vallen met wat nieuwe informatie, en stuur af en toe een promotionele e-mails - maar mijn passie is om een verschil te maken en ik hou van het delen van mijn kennis en ervaring.

      Dus, bedankt voor dat je mij laat weten dat je daadwerkelijk geniet en profiteert van de mailing en de ontmoetingen met andere Open Circles studenten.

      Read less

      Bedankt Judith voor de feedback en de warme woorden.
      Van onze mailprogramma statistieken kan ik zien dat de meerderheid van onze studenten onze e-mails regelmatig openen, dus ik denk dat er velen
      ... Read more

      Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

      reply to this comment

  44. Willem

    1 stars
        (27 commentaren)   

    Dear Nisandeh,
    No problem at all to me.
    I appreciate your personal engagement en will stay client.
    I honour you the most when I can speak to you personally.
    My advice to you: I would like it very much to have more moments to ask you personally about your opinion. Maybe you can arrange something on this matter. Thanks anyway.
    Read less

    Dear Nisandeh,
    No problem at all to me.
    I appreciate your personal engagement en will stay client.
    I honour you the most when I can speak to you personally.
    My advice to
    ... Read more

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Bedankt Willem voor de feedback.
      Ik ben altijd beschikbaar tijdens een seminar - in bijna elke pauze zal ik zitten en praten met iedereen die komt.
      Buiten de events heb ik gewoon niet de tijd, maar ik ben altijd beschikbaar voor direct contact via LinkedIn.
      Laat gewoon iets achter op LinkedIn...
      Read less

      Bedankt Willem voor de feedback.
      Ik ben altijd beschikbaar tijdens een seminar - in bijna elke pauze zal ik zitten en praten met iedereen die komt.
      Buiten de events heb ik gewoon
      ... Read more

      reply to this comment

  45. Marc van der Woude

    Hallo Nisandeh,

    De Business Bootcamp, de topics waarover je schrijft en je interactieve blog: heel goed. Niets op aan te merken. Complimenten.

    Het enige waar ik mee zit is dat je te vaak mailt en ik niet meer dan 1x per maand mail van je zou willen hebben. Dat is niet omdat ik je niet interessant vind, maar omdat ik erg gefocust ben op waar ik mee bezig wil zijn en teveel impulsen leiden me af. Wat mij dus zou helpen is zelf de frequentie kunnen bepalen. Ik heb liever 1x per maand een overzicht van de nieuwe topics op je blog dan elke week of een paar keer per week e-mail met wéér een impuls en een vraag om actie te ondernemen.

    Succes!

    Marc
    Read less

    Hallo Nisandeh,

    De Business Bootcamp, de topics waarover je schrijft en je interactieve blog: heel goed. Niets op aan te merken. Complimenten.

    Het enige waar ik mee zit is dat je te
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Marc van der Woude

    reply to this comment

    • Marc van der Woude

      Nu je toch fouten aan het repareren bent: waarom krijg ik een autoresponder met het verzoek een foto toe te voegen terwijl ik die functie allang gebruik? Dat is natuurlijk van hetzelfde laken een pak. ;-)

      Je zult zien dat ik na het posten van deze reactie opnieuw die autoresponder aan m'n broek heb hangen.
      Read less

      Nu je toch fouten aan het repareren bent: waarom krijg ik een autoresponder met het verzoek een foto toe te voegen terwijl ik die functie allang gebruik? Dat is natuurlijk van hetzelfde ... Read more

      reply to this comment

      • Nisandeh Neta

        5 stars
            (645 commentaren)   

        Nadat je een commentaar hebt gegeven, zenden wij je een korte e-mail om je te bedanken voor jouw bijdrage.
        De e-mail vraagt je ook als je nog geen foto hebt, dit te uploaden (we willen een gemeenschap creëren van mensen die met elkaar in gesprek zijn - en niet met cartoonbeelden).
        Maar nogmaals, ons systeem kan (nog) niet detecteren als je een echte foto of de standaard cartoon hebt staan
        Maar we zijn er mee bezig, en ik hoop dat in de nabije toekomst de paragraaf over het toevoegen van een foto alleen wordt toegevoegd aan degenen die nog steeds het cartoonbeeld hebben.
        Read less

        Nadat je een commentaar hebt gegeven, zenden wij je een korte e-mail om je te bedanken voor jouw bijdrage.
        De e-mail vraagt je ook als je nog geen foto hebt, dit te
        ... Read more

        Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

        reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Hallo Marc,

      Ik denk dat het een goed idee is om onze lezers te laten kiezen voor de frequentie waarop zij willen de blog posts te ontvangen - maar we hebben gewoonweg niet de technische mogelijkheid om dit te doen met ons systeem.

      Ik doe mijn best om een waardevolle artikel per week te schrijven. Het is meestal rond de 600-700 woorden, die gelezen kan worden in 3 minuten.
      Het idee is om je te houden in het proces van werken AAN jouw bedrijf, en niet alleen IN jouw bedrijf.

      Wat ik zeg - het is de moeite waard om de 3 minuten per week hiervoor te investeren, omdat je weet nooit - een inzicht kan een enorm verschil maken ...
      Read less

      Hallo Marc,

      Ik denk dat het een goed idee is om onze lezers te laten kiezen voor de frequentie waarop zij willen de blog posts te ontvangen - maar we hebben gewoonweg
      ... Read more

      Ik heb een fout gemaakt… by Nisandeh Neta

      reply to this comment

  46. Patrick de Potter

    Hoi Nisandeh,

    Ik had de fout idd ontdekt en niet gereageerd. Dat is soms de beste manier om iets duidelijk te maken. Ik wilde je nog wel bedanken voor je Business Bootcamp die zeer interessant was. Helaas heb ik er voor mijzelf niet veel nieuws uit kunnen halen maar wel de ervaring over hoe mensen te bewegen anders te kijken naar de gewone dingen.

    Groeten
    Patrick.
    Read less

    Hoi Nisandeh,

    Ik had de fout idd ontdekt en niet gereageerd. Dat is soms de beste manier om iets duidelijk te maken. Ik wilde je nog wel bedanken voor je Business Bootcamp
    ... Read more

    reply to this comment

  47. Tim Wijnen

    0 stars
        (2 commentaren)   

    Nisandeh,

    Om te beginnen bedankt voor je oprechte mail.
    Ik heb vorig jaar in Utrecht de Business Bootcamp gevolgd en vond het schitterend.

    Ik ben Nederlander en woon in België. Wonen en werken in België is anders dan in Nederland. Ook de contacten die ik in het introductie weekend leg, zou ik graag met Belgische zzp'ers leggen. Vertrouwen is nog een groot issue in België

    Daarom wacht ik om een 2e keer te gaan tot je weer naar België komt. Heb je al zicht op een datum?

    met vriendelijke groeten
    Tim Wijnen
    Read less

    Nisandeh,

    Om te beginnen bedankt voor je oprechte mail.
    Ik heb vorig jaar in Utrecht de Business Bootcamp gevolgd en vond het schitterend.

    Ik ben Nederlander en woon in België. Wonen en
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Tim Wijnen

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Bedankt Tim voor je feedback.
      Op jouw vraag - we zijn niet van plan om naar België te komen, maar we gaan een aantal marketing inspanningen leveren om de Belgen naar Nederland te laten komen.
      Hopen je spoedig weer te zien ...
      Read less

      Bedankt Tim voor je feedback.
      Op jouw vraag - we zijn niet van plan om naar België te komen, maar we gaan een aantal marketing inspanningen leveren om de Belgen naar Nederland
      ... Read more

      reply to this comment

  48. Tjarda Dubois

    Hi there,
    Ik heb in september verleden jaar de Business Bootcamp gevolgd en daarna een dag 7 elements of Succes en de Breakthrough to Success seminar. Van alle seminars heb ik genoten en indirect werken ze mee aan mijn succes.
    Wat je zou kunnen doen om mij te helpen is de blogs blijven sturen die soms heel erg interessant zijn en soms helemaal niet.
    Kiezen voor deelname aan een van jou seminars laat ik niet bepalen door te reageren op jou mailberichten, maar daar kies ik dan bewust voor of ik het nodig heb of niet.
    Wat mij betreft laat je van je horen via mails hoe jij dat wilt en kies ik er uit wat wel of niet bij mij past.
    met vriendelijke groet, Tjarda
    Read less

    Hi there,
    Ik heb in september verleden jaar de Business Bootcamp gevolgd en daarna een dag 7 elements of Succes en de Breakthrough to Success seminar. Van alle seminars heb ik genoten en
    ... Read more

    Ik heb een fout gemaakt… by Tjarda Dubois

    reply to this comment

  49. Christina

    Er zijn ergere dingen, je kunt ook overdrijven. Ik maak mij niet zo druk om een verkeerd mailtje. Fout? Een vergissinkje. Mensen die daar commentaar op geven hebben niet genoeg te doen. Geneuzel.

    Grote groet,
    Christina
    Read less

    Er zijn ergere dingen, je kunt ook overdrijven. Ik maak mij niet zo druk om een verkeerd mailtje. Fout? Een vergissinkje. Mensen die daar commentaar op geven hebben niet genoeg te doen. ... Read more

    reply to this comment

  50. Marco C. de Bruin

    1 stars
        (60 commentaren)   

    Dear Nisandeh,
    Yes indeed, there are two emailadresses circling in your system. And I really prefer this one that is mentioned above. And cause of this 'problem' it is not clear which link people used to come to the bootcamp, the redirection link, which I earn points with.

    I would really appreciate if you solve this problem.
    Read less

    Dear Nisandeh,
    Yes indeed, there are two emailadresses circling in your system. And I really prefer this one that is mentioned above. And cause of this 'problem' it is not clear which
    ... Read more

    reply to this comment

    • Nisandeh Neta

      5 stars
          (645 commentaren)   

      Hi Marco,
      In every email we send you there is a personal link.
      We track your referrals via any one of these links.

      However, if you can send us an email with which email address you want us to keep in the system, it will simplify the work for us and less hassle for you.
      Read less

      Hi Marco,
      In every email we send you there is a personal link.
      We track your referrals via any one of these links.

      However, if you can send us an email with
      ... Read more

      reply to this comment

Leave a Comment

Share